Πέντε παραστάσεις επιστρέφουν στις θεατρικές σκηνές

pente-parastaseis-epistrefoun-stis-theatrikes-skines
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;

“Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;”
Η συνάντηση των δύο ζευγαριών στο έργο του Έντουαρντ Άλμπι ξεκινά χαλαρά, αλλά εξελίσσεται σε μια βράδυ αποκαλύψεων και “αλληλομαχαιρωμάτων”. Ο Άκις Βλουτής σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί μαζί με την έμπειρη πρωταγωνίστρια Δήμητρα Χατούπη και τους νέους ηθοποιούς Γιώργο Κορομπίλη και Λένα Μποζάκη (Θέατρο Αθηναΐς, από 25/2).

 
Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο (
 
 
Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute

“Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο”
Η παράσταση του Κωνσταντίνου Χατζή, βασισμένη στα χορικά του “Αγαμέμνονα” και τους μονολόγους της Κλυταιμνήστρας και σε διάλογο με το μουσικό έργο του Γιώργου Κουμεντάκη, αναδεικνύει την υψηλή υποκριτική κλάση της Σοφίας Χιλλ σε αυτή την απαιτητική σόλο περφόρμανς (Γερμανική Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών, στις 25-28/2).

Η πτέρυγα

“Η πτέρυγα”
Η Έλενα Μαυρίδου επανέρχεται με την παράσταση που εξερευνά τα όρια της πνευματικής αντοχής και διαδρομής των γυναικών που κυοφορούν, δίνοντας μάχη για τη μητρότητα μέσα στα νοσοκομεία, και είναι εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα. Η σκηνοθέτρια πρωταγωνιστεί με τους Δήμητρα Κούζα, Χριστίνα Μαριάνου, Στέργιο Κοντακιώτη, Άλκη Μπακογιάννη, Νένα Δρογγίτη (Χώρος, από 25/2).

Οι καρέκλες

“Οι καρέκλες”
Η Ελένη Γερασιμίδου και ο Αντώνης Ξένος στους ρόλους δύο μοναχικών ηλικιωμένων, περιπλανιούνται και θυμούνται, πονάνε, αναρωτιούνται, ονειρεύονται. Μέσα από το έργο αναδεικνύεται η κριτική του Ιονέσκο στο καπιταλιστικό σύστημα, που αλλοτριώνει τη συνείδηση των ανθρώπων και τις σχέσεις τους. Σκηνοθετεί ο Κοραής Δαμάτης (Από Κοινού, από 26/2).

Δάχτυλο στο μέλι

“Δάχτυλο στο μέλι”
Ο Μίμης Καπέρδος έγραψε το έργο και το σκηνοθετεί, μαζί με τον Χρήστο Ευθυμίου, ενώ εμφανίζεται κι ο ίδιος στην παράσταση, υποδυόμενος τον υποψήφιο γαμπρό του δημάρχου, σ’ αυτή την κωμωδία που βγάζει τ’ άπλυτα της εξουσίας στη φόρα. Παίζουν: Β. Κοντομάρη, Χ. Μαυρουδής, Κ. Μουταφτσής, Χρ. Μαθιουλάκη κ.ά. (Eliart, από 28/2).