Το δύστροπο καιρικό φαινόμενο “Βικτόρια” μπορεί να έπληξε τα τελευταία δύο 24ωρα την Αττική αλλά σήμερα φόρεσε το μαγιό της και κολυμπάει στην ακτή του Αγίου Ανδρέα, στη Νέα Μάκρη.
Η εξασθένηση των έντονων βροχοπτώσεων φαίνεται να είναι γεγονός και αυτός είναι ο λόγος που οι χειμερινοί και όχι μόνο – κολυμβητές επέστρεψαν στην κανονικότητά τους που δεν είναι άλλη από τα αναζωογονητικά νερά της Ανατολικής Αττικής.
Καλά μπάνια Βικτόρια!

