Με συγκίνηση έπειτα από χρόνια, πραγματοποιήθηκε η περιφορά του Επιταφίου στον Ιερό Ναό Μεταμορφόσεως του Σωτήρος στο Ζούμπερι, νωρίτερα σήμερα το απόγευμα.

Οι πιστοί προσήλθαν στο μικρό εκκλησάκι από νωρίς για να προσκηνύσουν και να συνοδεύσουν τον Επιτάφιο.

Ο αγαπητός Πάτερ Σπυρίδωνας για μία ακόμη φορά έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι τη Μεγάλη Τετάρτη στο «Ευχέλαιο» ζήτησε προσωπικά «συγνώμη» καθώς πέρυσι το Πάσχα για διάφορους λόγους ο ναός παρέμεινε κλειστός και δεν πραγματοποιήθηκε ούτε η Ανάσταση.

Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν στον στολισμό και στην καθαριότητα.

Και του χρόνου με υγεία!


