Σοκ έχει προκαλέσει στις Ηνωμένες Πολιτείες ο θάνατος δύο ανήλικων κοριτσιών που σερφάριζαν πάνω στην οροφή τρένου στη Νέα Υόρκη.
Τα κορίτσια ανέβηκαν στην κορυφή βαγονιού του μετρό με κατεύθυνση προς το Μπρούκλιν, όπου και έχασαν με τραγικό τρόπο τη ζωή τους.

