Δεν έχει τέλος δυστυχώς η ρύπανση στην πολύπαθη οδό Αύρας στο Ζούμπερι.
Ασυνείδητοι συνεχίζουν τα τελευταία χρόνια να μετατρέπουν σε αυτοσχέδιες χωματερές, τους χώρους γύρω από τους κάδους απορριμμάτων, καθώς ο δρόμος είναι αραιοκατοικημένος και δεν τους βλέπει κανείς (προφανώς νύχτα πετάνε τα μπάζα).
Η κατάσταση θα χειροτερεύει στην περιοχή όπως κάθε καλοκαίρι, αφού καθαρίζονται οικόπεδα ή ανανεώνονται επιπλώσεις από τους παραθεριστές, μόνιμους κατοίκους ή και άτομα που έρχονται από μακριά για να ξεφορτώσουν.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη μία χωματερή κάποιοι άφησαν υλικά οικοδομών από κατεδαφισμένο σπίτι ή μέρος σπιτιού με χώματα, μπετά, σίδερα και στέγη ελενίτ!
Ο δήμος Μαραθώνα ”τρέχει και δεν φτάνει”, η αλήθεια είναι τι να πρωτοκαθαρίσει και πού να πρωτοεπέμβει.
Πάντως οι κάτοικοι της οδού Αύρας και των γύρω δρόμων δεινοπαθούν και φοβούνται, καθώς οι χωματερές αποτελούν και εστίες πυρκαγιάς…
Δείτε το φωτορεπορτάζ της ηλεκτρονικής εφημερίδας iselida.gr


